Alpha-cursus

Heb je vragen over het leven of over het christelijk geloof? Ben je pas christen geworden of wil je de basis van je geloof nog eens doordenken? Dan is een Alpha-cursus echt iets voor jou.
Er is alle ruimte om het gesprek aan te gaan en je vragen en ideeën te delen. Bij de Alpha-cursus krijgt iedereen de mogelijkheid om in tien bijeenkomsten en een weekend op een ontspannen manier te ontdekken wat het christelijk geloof inhoudt. De cursus is laagdrempelig, leerzaam, gezellig en ook gewoon leuk. Iedere cursus heeft een zelfde opzet en bestaat uit drie onderdelen: samen eten, een korte inleiding en een bespreken in kleine groepjes. Regelmatig start een nieuwe Alpha vanuit onze kerk en vaak doen we dit samen met andere Arnhemse kerken.

Verder na de Alpha-cursus?

Wil je na de cursus verder groeien in je geloof of lid worden van de kerk? Neem contact met ons op, we kijken samen naar wat er het beste bij jou past.

Contact met de Alpha-cursus

Heb je een vraag over deze cursus of wil je je graag aanmelden? Stuur dan een e-mail naar alpha@koepelkerk.nl.
Wil je meer weten over de Alpha-cursus in Arnhem? Klik dan hier.