Koepelkerk Arnhem

Arnhem, hoofdstad van Gelderland. Een mooie groene stad met een geheel eigen karakter. Arnhem is vooral bekend om de ligging aan de Rijn, om de prachtige groene parken. Arnhem staat internationaal bekend als de stad van de John Frostbrug. De brug die een brug te ver bleek in de Tweede Wereldoorlog. Maar de historie van de stad en de omgeving gaat verder terug: die begint al duizenden jaren voor de geboorte van Jezus. In de wijk de Schuytgraaf zijn sporen van bewoning gevonden, die erop duiden dat hier  mensen woonden, nog voor Abraham naar het beloofde land trok. In en rondom onze mooie stad zijn veel mensen op zoek naar zingeving en verdieping. Een weg die je niet alleen hoeft af te lopen. God gaat met je mee op reis en wij willen je graag tot een hand en een voet zijn.

Monumentaal kerkgebouw

We hebben echt een prachtige kerk – de Koepelkerk. Het is een  monument, gebouwd in 1837. Een echte protestantse kerk; alles zit rondom de preekstoel – het Woord van God. De kerk staat in het voetgangersgebied van Arnhem. We hebben dus veel aanloop van mensen, die winkelen of om andere wijze de stad bezoeken. Dat geeft een grote zichtbaarheid in onze stedelijke samenleving en een kans om het evangelie uit te dragen. Als er een groot evenement in de stad is – ook en juist op zondag! – dan zijn we er zoveel mogelijk bij.

Meer informatie nodig?

Neem dan contact op met de koster/beheerder van de koepelkerk via koster@koepelkerk.nl of met de dominee via dominee@koepelkerk.nl.

Neem contact op!

Doneer nu

U kunt een donatie geven aan de Koepelkerk voor Diaconie of voor onze kerk. Wij willen hier u heel erg voor bedanken.

Doneren