Gepubliceerd op 01-09-2016

Leef! Wolfheze

Bij Leef! Wolfheze staat de ontmoeting centraal. Iedereen heeft wel iets bij te dragen.

Leef! Wolfheze stelt zich ten doel christenen onderling met elkaar te verbinden, eenheid te zoeken en van daaruit een open gemeenschap te zijn die uitnodigend is voor mensen die op zoek zijn naar geloof, zingeving, waarheid. Daarom zijn we voortdurend op zoek naar de gelegenheid aan te sluiten bij mensen juist daar waar zij zelf zijn. God is te vinden, waar je ook staat in het leven

In Wolfheze zijn christenen op elkaar betrokken vanuit allerlei kerkelijke achtergronden, en soms komen er mensen die van huis uit niets van het geloof hebben meegekregen. We stellen de ontmoeting centraal. We houden regelmatig Alpha-cursussen, bidden op zaterdagmorgen en eten veel samen. Zo bouwen we aan een gemeenschap met liefde voor elkaar en voor onze Heer Jezus! Ieder draagt  wat bij. Zoals de eerste christengemeenten dat ook deden. Vanuit een gedeeld verlangen -en zoals Paulus dat verwoorde in de bijbel: ‘Broeders en zusters, wat betekent dit voor uw samenkomsten? Wanneer u samenkomt draagt iedereen wel iets bij: een lied, een onderwijzing, een openbaring, een uiting in klanktaal of de uitleg daarvan. Laat alles tot opbouw van de gemeenten zijn.’

Naast geplande activiteiten zoals de vieringen op zondag,  is er ook veel ontmoeting doordeweeks. Een pastoraal gesprek, een hulpvraag, gezellig koffiedrinken of een gebedswandeling. Het kan allemaal gebeuren in een gemeenschap die  flexibel en gericht op Jezus is. Daarom hebben we naast de website een facebookpagina  en whatsappgroep voor spontane activiteiten.

De meeste samenkomsten zijn aan de Wolfhezerweg 84. De plek waar ooit een supermarkt was en waar nu ruimte is voor allerlei activiteit. Van levensmiddel naar Levend water en brood.

Meer info: website Leef! Wolfheze
Contact: Annemiek Nijeboer, annemiek@leef-arnhem.nl
Liken en volgen: Facebook Leef! Wolfheze